Attach to Sekcja 1
Czy wiesz, że zjadasz 3,5kg cukru miesięcznie, z czego 1kg to ten, który sam dodajesz do herbaty i ciast, a reszta jest ulokowana jest w produktach spożywczych, 
które kupujesz w sklepach?
  • Jak cukier i jego nadmiar wpływają na nasz mózg
  • Co kryją w sobie słodycze oprócz cukru?
  • Poznasz alternatywne sposoby słodzenia
  • Co zrobić jeśli nie masz wsparcia od najbliższych?
  • Pokażę Ci jak krok po kroku rzucić cukier.
� Jaką wiedzę zyskasz z eBooka? �
/
Kupując eBook otrzymasz od nas:
/
Attach to Sekcja 3
  • 100 stron o tym jak rozpoznawać cukier na etykietach i nauczyć się go ograniczać   
  • 20 przepisów na słodkości BEZ CUKRU! 
  • tabelę z indeksem glikemicznym dla AŻ 140 produktów❗
  • zestawienia produktów z półek sklepowych z informacją o zawartości znajdującego się w nich cukru 
Już tylko 1 krok dzieli Cię od możliwości ściągnięcia bezpłatnego rozdziału eBooka
Nie będę wysyłać Ci spamu, Twój e-mail jest u mnie bezpieczny.
Wysyłając swoje dane, wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie do wysyłki newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymywanie na swój adres e-mail informacji edukacyjnych od serwisu Czytamy Etykiety, a także nowościach, promocjach, produktach i usługach sklepu Słoik Wiedzy, których właścicielem jest Agnieszka Pocztarska Jestem Eko. w sklepie oraz promocjach. Wiem, że w każdej chwili będę mogła wycofać zgodę.. W każdej chwili możesz się wypisać. Więcej informacji - https://czytamyetykiety.pl/polityka-prywatnosci/ - zgody udzielasz IAgnieszka Pocztarska Jestem Eko
Attach to Sekcja 3
Czym jest serwis Czytamy Etykiety?

Wszyscy lubimy wiedzieć co jemy i jak to jedzenie wpływa na nasz organizm. Niestety nie każdy ma czas i wiedzę, aby móc dobrze wybrać.
Dlatego my każdego dnia analizujemy etykiety i przyglądamy się z bliska składom produktów w polskich sklepach
Naszą wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z Wami a jednocześnie ułatwiamy codzienne wybory zakupowe.
Analizujemy etykietytłumaczymy trudne pojęcia i rozszyfrowujemy skróty. Wskazujemy, które produkty warte są Twojej uwagi – a które niekoniecznie.